|
|
|
Start als Assistent Bouwmanager Ik werk sinds 2012 bij To Interface. Destijds kwam ik binnen met de ambitie om op projecten meer bezig te zijn met het primaire proces, de besluiten en dus ´aan het stuur´. Voor mijn eerste project bij To Interface ben ik bij ProRail gestart als bouwmanager op het project VleuGel (Vleuten – Geldermalsen). Een groot en complex project rondom het spoorknooppunt Utrecht met veel deelprojecten. Om het vak te leren heb ik als assistent bouwmanager de realisatie van station Vaartsche Rijn begeleid.
Van Opdrachtgever naar Opdrachtnemer
Na een tijdje voor opdrachtgever gewerkt te hebben wilde ik graag de overstap maken naar opdrachtnemer. Gelukkig kreeg ik de kans om deze ambitie in te vullen. Twee jaar na mijn start bij To Interface begon ik als deelprojectleider bij de Noord/Zuidlijn. Vanaf 2014 heb ik daar in eerste instantie aan deelproject Spoorfasering Zuid gewerkt. Dit was de intakking van de Noord/Zuidlijn op de Zuidas van Amsterdam en uiteindelijk de aansluiting op station Zuid. In anderhalf jaar heb ik daar met mijn projectteam een geweldige prestatie neergezet en in 8 zomerse weken hebben wij de klus geklaard!
Meer verantwoordelijkheid
Na de afronding van Spoorfasering Zuid ben ik gevraagd om ook de overige afbouw van de lijninfra op de Noord/Zuidlijn over te nemen. Een enorm mooie, uitdagende en grote klus. Tegelijkertijd moest ook de logistiek van de gehele Noord Zuidlijn worden georganiseerd en gecoördineerd. De start van de testfases vroeg daarnaast om een intensivering van de algehele Tunnelcoördinatie. Dit alles resulteerde in een deelname van mij in het MT van de Noord/Zuidlijn met Lijninfra, Logistiek en Tunnelcoördinatie in mijn portefeuille.
Samen met Opdrachtgever
Vanaf 2015 tot en met 2017 ben ik ook bezig geweest met TunnelCoordinatie. Waar VIA als afbouw combinatie voorheen de enige coördinerende partij was, was het nu de bedoeling dat we dit in een alliantie structuur samen met opdrachtgever gingen uitvoeren. Hierbij heb ik op piekmoment samen met mijn counterpart van de opdrachtgever leiding gegeven aan een groot team van soms wel 100 man, die dag en nacht in touw was om de hele werkplek door Amsterdam en alle werkzaamheden te coördineren.
Hecht Team
To Interface is een klein bedrijf met een platte organisatie en een hecht team. Dit vind ik belangrijk. We hebben onderling veel contact en zorgen er op de vrijdagen voor dat we met elkaar tot een hoger niveau komen. Ik ben blij dat ik in 2012 de keuze heb gemaakt om bij To Interface te gaan werken. Ik heb hier de kans gekregen om mijn ambitie en ontwikkeling waar te maken, en nog steeds; Tegenwoordig neem ik deel aan het MT van To Interface. Samen met de overige partners draag ik bij aan de sturing aan het bedrijf en aan de ontwikkeling van To Interface.
| |
| |
| |
|
|
|
Start als Assistent Bouwmanager Ik werk sinds 2012 bij To Interface. Destijds kwam ik binnen met de ambitie om op projecten meer bezig te zijn met het primaire proces, de besluiten en dus ´aan het stuur´. Voor mijn eerste project bij To Interface ben ik bij ProRail gestart als bouwmanager op het project VleuGel (Vleuten – Geldermalsen). Een groot en complex project rondom het spoorknooppunt Utrecht met veel deelprojecten. Om het vak te leren heb ik als assistent bouwmanager de realisatie van station Vaartsche Rijn begeleid.
Van Opdrachtgever naar Opdrachtnemer
Na een tijdje voor opdrachtgever gewerkt te hebben wilde ik graag de overstap maken naar opdrachtnemer. Gelukkig kreeg ik de kans om deze ambitie in te vullen. Twee jaar na mijn start bij To Interface begon ik als deelprojectleider bij de Noord/Zuidlijn. Vanaf 2014 heb ik daar in eerste instantie aan deelproject Spoorfasering Zuid gewerkt. Dit was de intakking van de Noord/Zuidlijn op de Zuidas van Amsterdam en uiteindelijk de aansluiting op station Zuid. In anderhalf jaar heb ik daar met mijn projectteam een geweldige prestatie neergezet en in 8 zomerse weken hebben wij de klus geklaard!
Meer verantwoordelijkheid
Na de afronding van Spoorfasering Zuid ben ik gevraagd om ook de overige afbouw van de lijninfra op de Noord/Zuidlijn over te nemen. Een enorm mooie, uitdagende en grote klus. Tegelijkertijd moest ook de logistiek van de gehele Noord Zuidlijn worden georganiseerd en gecoördineerd. De start van de testfases vroeg daarnaast om een intensivering van de algehele Tunnelcoördinatie. Dit alles resulteerde in een deelname van mij in het MT van de Noord/Zuidlijn met Lijninfra, Logistiek en Tunnelcoördinatie in mijn portefeuille.
Samen met Opdrachtgever
Vanaf 2015 tot en met 2017 ben ik ook bezig geweest met TunnelCoordinatie. Waar VIA als afbouw combinatie voorheen de enige coördinerende partij was, was het nu de bedoeling dat we dit in een alliantie structuur samen met opdrachtgever gingen uitvoeren. Hierbij heb ik op piekmoment samen met mijn counterpart van de opdrachtgever leiding gegeven aan een groot team van soms wel 100 man, die dag en nacht in touw was om de hele werkplek door Amsterdam en alle werkzaamheden te coördineren.
Hecht Team
To Interface is een klein bedrijf met een platte organisatie en een hecht team. Dit vind ik belangrijk. We hebben onderling veel contact en zorgen er op de vrijdagen voor dat we met elkaar tot een hoger niveau komen. Ik ben blij dat ik in 2012 de keuze heb gemaakt om bij To Interface te gaan werken. Ik heb hier de kans gekregen om mijn ambitie en ontwikkeling waar te maken, en nog steeds; Tegenwoordig neem ik deel aan het MT van To Interface. Samen met de overige partners draag ik bij aan de sturing aan het bedrijf en aan de ontwikkeling van To Interface.
| |
| |
| |
|
|
|
Start als Assistent Bouwmanager Ik werk sinds 2012 bij To Interface. Destijds kwam ik binnen met de ambitie om op projecten meer bezig te zijn met het primaire proces, de besluiten en dus ´aan het stuur´. Voor mijn eerste project bij To Interface ben ik bij ProRail gestart als bouwmanager op het project VleuGel (Vleuten – Geldermalsen). Een groot en complex project rondom het spoorknooppunt Utrecht met veel deelprojecten. Om het vak te leren heb ik als assistent bouwmanager de realisatie van station Vaartsche Rijn begeleid.
Van Opdrachtgever naar Opdrachtnemer
Na een tijdje voor opdrachtgever gewerkt te hebben wilde ik graag de overstap maken naar opdrachtnemer. Gelukkig kreeg ik de kans om deze ambitie in te vullen. Twee jaar na mijn start bij To Interface begon ik als deelprojectleider bij de Noord/Zuidlijn. Vanaf 2014 heb ik daar in eerste instantie aan deelproject Spoorfasering Zuid gewerkt. Dit was de intakking van de Noord/Zuidlijn op de Zuidas van Amsterdam en uiteindelijk de aansluiting op station Zuid. In anderhalf jaar heb ik daar met mijn projectteam een geweldige prestatie neergezet en in 8 zomerse weken hebben wij de klus geklaard!
Meer verantwoordelijkheid
Na de afronding van Spoorfasering Zuid ben ik gevraagd om ook de overige afbouw van de lijninfra op de Noord/Zuidlijn over te nemen. Een enorm mooie, uitdagende en grote klus. Tegelijkertijd moest ook de logistiek van de gehele Noord Zuidlijn worden georganiseerd en gecoördineerd. De start van de testfases vroeg daarnaast om een intensivering van de algehele Tunnelcoördinatie. Dit alles resulteerde in een deelname van mij in het MT van de Noord/Zuidlijn met Lijninfra, Logistiek en Tunnelcoördinatie in mijn portefeuille.
Samen met Opdrachtgever
Vanaf 2015 tot en met 2017 ben ik ook bezig geweest met TunnelCoordinatie. Waar VIA als afbouw combinatie voorheen de enige coördinerende partij was, was het nu de bedoeling dat we dit in een alliantie structuur samen met opdrachtgever gingen uitvoeren. Hierbij heb ik op piekmoment samen met mijn counterpart van de opdrachtgever leiding gegeven aan een groot team van soms wel 100 man, die dag en nacht in touw was om de hele werkplek door Amsterdam en alle werkzaamheden te coördineren.
Hecht Team
To Interface is een klein bedrijf met een platte organisatie en een hecht team. Dit vind ik belangrijk. We hebben onderling veel contact en zorgen er op de vrijdagen voor dat we met elkaar tot een hoger niveau komen. Ik ben blij dat ik in 2012 de keuze heb gemaakt om bij To Interface te gaan werken. Ik heb hier de kans gekregen om mijn ambitie en ontwikkeling waar te maken, en nog steeds; Tegenwoordig neem ik deel aan het MT van To Interface. Samen met de overige partners draag ik bij aan de sturing aan het bedrijf en aan de ontwikkeling van To Interface.
| |
| |
| |
|
|
|
Start als Assistent Bouwmanager Ik werk sinds 2012 bij To Interface. Destijds kwam ik binnen met de ambitie om op projecten meer bezig te zijn met het primaire proces, de besluiten en dus ´aan het stuur´. Voor mijn eerste project bij To Interface ben ik bij ProRail gestart als bouwmanager op het project VleuGel (Vleuten – Geldermalsen). Een groot en complex project rondom het spoorknooppunt Utrecht met veel deelprojecten. Om het vak te leren heb ik als assistent bouwmanager de realisatie van station Vaartsche Rijn begeleid.
Van Opdrachtgever naar Opdrachtnemer
Na een tijdje voor opdrachtgever gewerkt te hebben wilde ik graag de overstap maken naar opdrachtnemer. Gelukkig kreeg ik de kans om deze ambitie in te vullen. Twee jaar na mijn start bij To Interface begon ik als deelprojectleider bij de Noord/Zuidlijn. Vanaf 2014 heb ik daar in eerste instantie aan deelproject Spoorfasering Zuid gewerkt. Dit was de intakking van de Noord/Zuidlijn op de Zuidas van Amsterdam en uiteindelijk de aansluiting op station Zuid. In anderhalf jaar heb ik daar met mijn projectteam een geweldige prestatie neergezet en in 8 zomerse weken hebben wij de klus geklaard!
Meer verantwoordelijkheid
Na de afronding van Spoorfasering Zuid ben ik gevraagd om ook de overige afbouw van de lijninfra op de Noord/Zuidlijn over te nemen. Een enorm mooie, uitdagende en grote klus. Tegelijkertijd moest ook de logistiek van de gehele Noord Zuidlijn worden georganiseerd en gecoördineerd. De start van de testfases vroeg daarnaast om een intensivering van de algehele Tunnelcoördinatie. Dit alles resulteerde in een deelname van mij in het MT van de Noord/Zuidlijn met Lijninfra, Logistiek en Tunnelcoördinatie in mijn portefeuille.
Samen met Opdrachtgever
Vanaf 2015 tot en met 2017 ben ik ook bezig geweest met TunnelCoordinatie. Waar VIA als afbouw combinatie voorheen de enige coördinerende partij was, was het nu de bedoeling dat we dit in een alliantie structuur samen met opdrachtgever gingen uitvoeren. Hierbij heb ik op piekmoment samen met mijn counterpart van de opdrachtgever leiding gegeven aan een groot team van soms wel 100 man, die dag en nacht in touw was om de hele werkplek door Amsterdam en alle werkzaamheden te coördineren.
Hecht Team
To Interface is een klein bedrijf met een platte organisatie en een hecht team. Dit vind ik belangrijk. We hebben onderling veel contact en zorgen er op de vrijdagen voor dat we met elkaar tot een hoger niveau komen. Ik ben blij dat ik in 2012 de keuze heb gemaakt om bij To Interface te gaan werken. Ik heb hier de kans gekregen om mijn ambitie en ontwikkeling waar te maken, en nog steeds; Tegenwoordig neem ik deel aan het MT van To Interface. Samen met de overige partners draag ik bij aan de sturing aan het bedrijf en aan de ontwikkeling van To Interface.
| |
|
|
|
|
|